Dogo Onsen Art Festival

Rhizomatiks1

Rhizomatiks1

אם אתם מתכננים נסיעה ליפן עד סוף השנה ומחפשים חוויה ייחודית וחד פעמית, בה אמנות מודרנית ומסורת בת מאות שנים נפגשים יחד, כדאי לכם להדרים לאי שיקוקו, שם מתקיים פסטיבל אמנות באחד האונסנים (מרחצאות יפניים) העתיקים של יפן.

Dogo Onsen מזוהה בעיקר עם הסרט "המסע המופלא" של מיאזאקי כמקור להשראתו ונחשב לאחד משלושת המרחצאות העתיקים ביפן, המוזכר בכרוניקה היפנית "קוג'יקי". כמו כן, האתר ידוע בשל היותו יעד נופש פופולארי של המשפחה הקיסרית לדורותיה. העיירה מצויאמה חוגגת השנה 120 שנות קיום למבנה הראשי של Dogo Onsen עם פסטיבל אמנות עכשווית, בו נהפכים מלונות ובתי הארחה נוספים בעיירה לתערוכות חיות המעוצבות על ידי יוצרים יפניים ומאפשרים חוויה חד פעמית להתארח בהם ולחוות את רוחו של האמן.

בערב הפתיחה, האונסן העתיק הפך לבית רפאים על ידי הרכב המוכשרים Rhizomatiks הנחשבים היום למילה האחרונה בעולם המדיה הדיגיטלית ביפן.

האמנית קוסאמה יאוי הפכה את החדר במלון Takaraso לפנטזית הנקודות המפורסמות שלה. את הפנטזיה ניתן להגשים תמורת 400US$ לבן אדם בחדר זוגי (ללא ארוחת בוקר).

Dogo Onsen Art- Kusama Yayoi

Dogo Onsen Art- Kusama Yayoi

הצלם האוונגרדי נובויושי אראקי מכניס אותנו אל עולמו הפסיכודאלי-מיני תחת הנושא "קשירות" והופך חדר טטאמי מסורתי לתצוגת עבודותיו.

Araki_Dogo_Onsen

Araki_Dogo_Onsen

אקירה מינגאווה תירגם את החדר המסורתי לחלל מינימליסטי מודרני, בו מחצלות הטטאמי המרובעות הפכו למוטיב המרכזי העוטף את החדר כולו.

Minagawa_Dogo_Onsen

Minagawa_Dogo_Onsen

ב-20 ליולי הרקדן  Kaiji Moriyama יופיע במצעד האמנות מול Dogo Onsen בהופעה ייחודית הנקראת "עצמות חיות".

Kaiji_LiveBone_Dogo

Kaiji_LiveBone_Dogo

Dogo Onsen Art Festival הוא אירוע המשלב את המסורת העתיקה ומיטב האמנות העכשווית ביפן. מי שאינו מעוניין ללון בבתי המלון המוצעים, יכול לבקר בכל אחד מהחדרים כתערוכה בלבד ולחוות את עולמם של עשרים ושישה יוצרים מופלאים.

 

 

 

כתיבת תגובה